1 / 1

JOUW DOEL

Jouw doel is de kern tijdens alle trainingen. Wat is jouw doel en hoe gaan wij dat het best bereiken en op lange termijn vast houden? Een doel is nooit eenzijdig, er zijn bijna altijd meerdere doelen in het vooruitzicht. Jouw doel kan zijn: afvallen, kracht toename, fitter worden, conditie verbeteren of gewoon lekker bewegen.


MIJN MANIER IN 4 STAPPEN

Mijn manier van trainen is net iets anders
dan anders

Ik vind het belangrijk dat er plezier ervaren wordt tijdens het trainen. Zo hoop ik dat bewegen/trainen een gewoonte kan worden zodat je je hele leven profijt van de trainingen kan hebben. De faciliteiten waar ik over beschik zijn zeer veelzijdig waardoor ik altijd voor jou een manier vindt om sporten leuk te vinden.


Naast trainen vindt ik het belangrijk dat je bewust bent van de gewoontes die je hebt. We sturen deze bij zodat je zowel op korte als op lange termijn resultaat haalt en behoudt!.
 
Stap 1. Oriënterend gesprek
Dit gesprek is een eerste kennismaking. We brengen jouw doel(en) in kaart en de wijze waarop ik jou kan faciliteren om je doel(en) te bereiken. Tijdens een oriënterend gesprek spreken we verwachtingen naar elkaar uit, waardoor we een optimaal samenwerkingsverband aan kunnen gaan.
Stap 2. Lichaamsanalyse
Na het oriënterend gesprek gaan we een nulmeting uitvoeren. Dit is het ijkpunt van de hele reis naar jouw ultieme doel. Ik ga de lichaamswaardes meten zoals het vetpercentage, de spiermassa, lichaamsgewicht en het BMI. Tevens meet ik de bloeddruk en je zal een VO2 max test doen; dit is een submaximale cardio test. Vanuit deze nulmeting worden alle vorderingen bijgehouden.
Stap 3. Maken van een trainingsschema
Naast personal training met mij is het ook belangrijk dat je zelf blijft bewegen. Daarom maken we samen een extra trainingsprogramma, zodat je ook zelf op een functionele en veilige manier aan je doel kan werken.
Stap 4. Personal Training
Het principe van mijn personal training is dat ik je motiveer, je uitdaag een stap verder te gaan en je meerdere trainingsprincipes laat ervaren. Plezier staat centraal! Aan het eind van de trainingssessie ga je met een goed en voldaan gevoel naar huis. Je bent dan al een stapje dichter bij je doel.
 

RESULTAAT

Deze mensen gingen je voor

CrossFit
als zeer effectieve methode

De veelzijdigheid van CrossFit komt door het functioneel bewegen. In het kort zorgt dit voor een verhoogd calorieverbruik, een toename van spiermassa en een fitter lichaam!

WILT U STARTEN MET
PERSONAL TRAINING?

Neem contact met mij op via +31 (0) 6 3427 0865

Tik op de whatsapp knop voor direct contact.


of


Vraag onderstaand de
startinformatie aan

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoonnummer

Onderwerp (verplicht)

Uw vraag of opmerking

Bedankt voor uw interesse in Helsloot Personal Training

Direct contact via whatsapp